wtorek, 28 grudnia 2010

Bragga

To ja

dopisywania zwrotek dalszy ciąg

Chcesz wiedzieć kim jestem, nie radzę
no dobra coś Ci jednak zdradzę:


Nigdy Slumdoga nie widziałem,
nie wiem jak Kings of Leon grają,
pewnik, nie będę Poluzjantów fanem,
choć podobno gusta się zmieniają.


Nie dlatego, że to wszystko jest  słabe.
tylko dlatego, że mam taką zasadę.


Cały świat tonie w dobrym tonie,
ja zaś wole w skromniejszym gronie.
Cały świat prowadzą wielkie autorytety,
muszą ich słuchać ci co ślepi jak krety.


Sam szukam, gubię i znajduję
tego co boli, śmieszy, inspiruje.

mały fragment jednego z aspektów mnie
- Ci co mają nie zrozumieć i tak nie zrozumieją
- Ci którzy poczują się dotknięci, tych przepraszam nie miałem tego na myśli tym razem
- ale wierzę w Ciebie drogi Czytelniku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz